Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ano diskriminace normalni neni a nesmi byt. Proc je tedy gadzo diskriminovany?

3 1
možnosti
MP

Ja nevim, kdo je Gadzo. Ale jestli je Gadzo diskrimonovany, tak i zde plati zakony.

2 1
možnosti
HM

karmaR^

"Trestné činy mně vadí moc."

rasistům trestné činy vadí  pouze jen u romů ....jak jinak si vysvětlit ,že nikdo demonstroval v Brně  kde  mladý američan  přijel na návštěvu ke své vzdálené příbuzné a celou rodinu povraždil--

2 2
možnosti
MP

Ano, hrozny trestny cin. Denne se deji hruzy, ktere nevyvolavaji masove vasne. Od toho je tady pravni stat, ktery trestne ciny ma potrestat.

3 0
možnosti
MK

Velmi vám přeji, aby se vám tito "chudáčci" nastěhovali do sousedství.R^

9 1
možnosti
MP

Pane Kolebo, proc me to prejete?

1 0
možnosti
DK

Boze zas....Hitler blablablablabla...Hitler...blablabla....ok, mluvte o rasismu v Cechach, ale netahejte porad do toho Hitlera, je to smesne a opravdu to hodne pokulhava!

8 1
možnosti
MK

A taky ... Hitler bububu ;-D

4 0
možnosti
MK

Nikdo nemá právo jim vnucovat vlastní styl života.//tím jistě myslíte nekrást a nemlátit lidi, tak tento styl života jim opavdu vnucovat nemůžeme, zvláště ted ypokud tu žijí několik staletí(většina tu žije ovšem tak 50 let)

2 1
možnosti
MP

Víte, onu nenávist rozpoutal KONKRETNI INCIDENT - jmenovitě útok na těhotnou ženu.... A  chování menšiny potom. Jmenovitě provolávání že "ty to děcko nedonosíš"  a výhrůžky fyzické likvidace jak matky, tak nenarozeného dítěte. Promiňte le mlátit těhotnou ženu je svinstvo bez ohledu na to jestli je to cigaňa, gadžovka nebo třeba eskymačka.  ;-O A víte co jsem nezaregistroval ?  Nezaregistroval jsdewm jedinného ROma který by na napadení těhotné ženy řekl PROMINTE 8-o . Stakovouhle menšinou  se jděte  sprominutím vypreparovat :(

11 2
možnosti
DK

"...Nepřipusťme, aby se každý víkend v nějakém městě konal hon na určitou skupinu obyvatel..."

Víte, pane Patočko, jdete na to ze špatného konce.

4 2
možnosti
TB

ale oni vědí jak to udělat pokud na mne hulá róm, že jsem bílá sv..ě a podobné nadávky, kde je řečena moje barva kůže, je to rasistická nadávka, a pokud mne tito lidé napadnou v kurzu 4 :1 a používají tyto nadávky je to rasismus z druhé strany. Prostě vědí co říkají, ale spoléhají se na to, že jim nikdo nic neudělá

3 1
možnosti
Foto

Karma. Vyjádřit nespokojenost ano, ale s mírou a třeba i mírem:)

3 3
možnosti
MP

řekněte mi, poslal té zmlácené těhotné nějaký rom do špitálu aspon kytku ?

4 1
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2211x
Jsem podnikatel a žil jsem do nedávna v Německu od roku 1983. Vystudoval jsem ekonomii v Německu a Velké Británii. Poslední roky trávím většinu času v Čechách, ale v Německu stále podnikám a každý rok trávím několik měsíců v USA. Jsem otec tří dětí, manželka je Němka a děti jsme vychovávali trilinguálně. V zhledem k letům strávených v zahraničí žádám čtenáře, aby byli shovívaví s mojí gramatikou. Myslím si ale, že obsah je důležitější než gramatika.

Seznam rubrik